Віддайте мені мої гроші, я дуже бідний, я рік не був у лазні...


Як людина, яка має відношення до науки, хочу повідомити, що всі три гілки влади України (Законодавча, Виконавча, Судова) підтвердили наше право на перерахунок пенсій. Це теза, аргументи до неї:
Верховна Рада України прийняла необхідні зміни до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" від 9 квітня 1992 року № 2262-ХІІ

Так, Законом України "Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення гарантій соціального захисту колишніх працівників органів внутрішніх справ України та членів їх сімей" від 23 грудня 2015 року № 900-VIII доповнена частина третя статті 63 Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", якою передбачено перерахунок пенсій особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ України (міліції), які мають право на пенсійне забезпечення або одержують пенсію на умовах цього Закону, з урахуванням видів грошового забезпечення, щомісячних додаткових видів грошового забезпечення у розмірах, встановлених законодавством для поліцейських. Президент України Закон підписав і він діє.

Кабінет Міністрів України, як суб'єкт владних повноважень, наділений правом установлювати чи змінювати види грошового забезпечення, прийняв Постанову від 11 листопада 2015 року № 988 "Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції", якою встановлено грошове забезпечення поліцейських, яке за своїми складовими є ідентичним складовим колишніх працівників міліції, але за розміром більшим, що є безумовною підставою для перерахування пенсій колишнім працівникам органів внутрішніх справ на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2015 року № 988, яка набрала чинності 2 грудня 2015 року Вищий адміністративний Суд України в Ухвалі від 29 листопада 2016 року відмітив, що збільшення грошового забезпечення поліцейських, яке, за своїми складовими є ідентичним складовим колишніх працівників міліції, але за розміром більшим, є безумовною підставою для перерахунку пенсій колишнім працівникам міліції на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2015 року № 988.

Відповідно до вимог частини першої статті 58 Конституції України, Рішення Конституційного Суду України від 9 лютого 1999 року № 1-рн/99, на день набрання чинності Закону України від 23 грудня 2015 року № 900-VIII Постанова Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2015 року № 988 діяла і є чинною.
Віктор Гвоздецький

Відверто кажучи - дістало!
Як там у романі Ільфа і Петрова «Золотой телёнок», діюча особа Паніковський звертаючись до Остапа Бендера  казав:  «Остап. Я очень бедный... я год не был в бане... я старый... меня девушки не любят».

Так ось і я з цього розпочну.

Шановне товариство, у мене відірвалась підошва на правому чобітку, придбати нові чобітки грошей бракує, особистий гардероб не оновлював з часів Майдану, пенсія практично вся йде на виплату комунальних платежів. Вперше за останні роки не пустив щедрувальників і посівальників на новорічні та різдвяні свята, бо було соромно від того, що не мав чим пригостити. 

Дружині та онукові соромно дивитись в очі.

Зарплату котру  мав до недавнього часу, як державний службовець,  втратив разом з роботою і самим Конституційним правом на роботу, бо Постанова КМУ Арсенія Яценюка змусила пенсіонерів силовиків робити вибір, або зарплата, або пенсія, яка до речі у  мене була на 400 грн. більше від зарплати.

Завдяки стрибкам долара та «ворожці» Валерії Гонтаревій,   моя пенсія старшого офіцера міліції перетворилася в ніщо, в пшик.

Офіцерська честь і сумління не пускають мене йти до тих хто, позбавив мене Конституційного права на роботу, ліквідаторів моєї країни - у якості жебрака і просити принизливу субсидію.

Тому хочу зазначити - може досить монітори ти законодавство на рівні вченого ступеня  і нарешті зрозуміти, що ніякого перерахунку пенсій НЕ БУДЕ?!  Для сучасної влади ми є,  біомаса, відпрацьований матеріал і великий тягар, більш того розхитуємо провладні стільці, вдаючи з себе розумників - юристів і плутаємося у них між ногами, бо є для неї "совки" і "шатуни".

Тому досить ганяти вітер, чекаю конкретних пропозицій від людей,  які обібралися бути керівниками Асоціації ветеранів МВС України та громадського руху ветеранів та пенсіонерів силових структур України.

З повагою підполковник міліції у запасі! Чому у запасі, а не у відставці? Тому, що можу ще стати в пригоді (володію прийомами рукопашного бою, спецзасобами, холодною та вогнепальною зброєю) зневіреним і знедоленим українцям -  таким як є нині сам.